A kereskedelemnek egyik legalapvetőbb eleme az ár, illetve az árazás. Bizonyítottan az árazási stratégiának van a legnagyobb és leggyorsabb hatása a cégek profitjára. Ennek ellenére sokan elhanyagolják saját árazásukat. Miért?

Miért az ugrik be egyből a cégvezetőknek, hogy “akciózzunk, majd eladunk mindent” és ez majd megoldja a gondjainkat?
Az emberek valóban a legolcsóbb megoldásokat keresik?

Azok a cégek, akik a “legyünk mi a legolcsóbbak” stratégiát követik jó úton haladnak a fenntarthatatlan cég felé.
Tény, hogy sokkal könnyebb és gyorsabb átírni az árat és ezzel beáldozni a profit jelentős részét. De…

Számtalan módszer, taktika létezik, amelyekkel úgy vehetjük rá a látogatókat a vásárlásra, hogy közben nem csökkentjük az árat, sőt helyette még a profitot is maximalizálhatjuk

Ebben az adásunkban Weiser István, árstratéga indítja be az agytekervényeket, remek történetek és tanításokon keresztül.
Nincs az a pénz, amiért megéri kihagyni 🙂

Az adásban elhangzó kuponkódot az alábbi tudásanyagoknál használhatod fel:

Ez a restart Megoldásrendszer:
https://weiser.hu/restart/

Ez az Árazás Mesterkurzus:
https://weiser.hu/

Ez a Könyvírás Szeminárium:
https://weiser.hu/konyviras/

Ezek pedig a könyveim:
https://weiser.hu/konyveim/

További adások:

Weboldal: https://www.ekervekker.hu
Facebook: https://www.facebook.com/ekervekker
Instagram: https://www.instagram.com/ekervekker.hu

>>> Az E-ker Vekker, Magyarország első, kimondottan e-kereskedelemmel foglalkozó podcastje, ahol – a két házigazda/barát – Nagy Gábor (egy vérbeli vállalkozó) és Horváth Zoltán (egy generalista online marketinges) osztja meg tapasztalatait, kihívásait.
Elsősorban webáruház tulajdonosokhoz, online marketingesekhez szólunk, illetve azokhoz, akiket általánosságban is érdekel a biznisz, marketing, e-ker világa. <<<

?php if ( function_exists( 'gtm4wp_the_gtm_tag' ) ) { gtm4wp_the_gtm_tag(); } ?