Kötelezővé válik az MPL-es szállítás a webáruházak számára: Új jogszabályok 2024-ben!
Március 28-án életbe lép egy új jogszabály, amely kötelezővé teszi minden webáruház számára az MPL (Magyar Posta Logisztika) szolgáltatásának elérhetővé tételét.
Március 28-án életbe lép egy új jogszabály, amely kötelezővé teszi minden webáruház számára az MPL (Magyar Posta Logisztika) szolgáltatásának elérhetővé tételét.
A Google legújabb algoritmus-frissítése mérföldkő a keresőmotorok világában, amely egy új korszakot nyit a keresési technológiák fejlődésében.
Cikkünkben szeretnénk neked olyan INGYENES képszerkesztő megoldásokat mutatni, amivel nagyon sokat tehetsz azért, hogy vonzóbbá tedd a termékeidet. Ehhez nem lesz másra szükséged, mint a termékeid fotóira, illetve egy okostelefonra vagy egy laptopra.
Hatékony, olcsó, kézenfekvő – ezeket a jelzőket használják a keresztmarketingre a szakértők. Olyan módszerről beszélünk, amellyel a saját céged, webáruházad mellett az együttműködésben részt vevő partner is jól jár, és a vásárló is teljesebb szolgáltatást kap. Ha még nem próbáltad, itt az ideje! Mutatunk néhány szuper példát!
Ha webáruházad van, az online marketing fontos része a cég “social proof”-jának erősítése. Megint egy divatos, angol szakszó, de vajon mit is takar pontosan?
Brandépítés során talán az egyik legnehezebb és egyben legfontosabb feladat a megfelelő márkanév kitalálása. Ha túl bonyolult, akkor nem tudják megjegyezni a vásárlók, ha túl rövid, akkor talán nem elég kifejező, de az is benne van a pakliban, hogy minden ötleted foglalt már.
Gyakran felmerülő kérdés, hogy egy webáruháznak milyen lehetőségei vannak a SEO és ezzel együtt a kulcsszókutatás során. A kulcsszókutatás jelenti ugyanis minden SEO munkának az alapját. Ugyanis ezekre a keyword-ökre tudod majd felépíteni…
Ha elindultál az e-kereskedelem változatos útján és készen van a webáruházad felülete, már csak tartalommal kell megtölteni. Elsőre egyszerűnek tűnik, hiszen adottak a termékeid, csak feltöltesz róluk egy fotót, meg melléírod a főbb tulajdonságaikat és már kész is van – gondolja ezt egy átlagos webshop tulajdonos. De te nem átlagos webshopot szeretnél, ugye?
Vállalkozóként napról napra döntéseket kell hoznunk. Folyamatosan újabbnál-újabb problémákkal szembesülünk, amiket meg kell oldanunk. Nincs ez másképpen az online biznisz üzemeltetése során sem.