A 6 elkerülhetetlen lépés a Magyar webáruházaknak ahhoz, hogy hosszútávon versenyben maradhassanak.

A 6 elkerülhetetlen lépés a Magyar webáruházaknak ahhoz, hogy hosszútávon versenyben maradhassanak.

A cikket az onlinemarkaboltok.hu alapítója Biros leventével készült adásunk ihlette, amelyben arról mesélt Levente, hogy milyen problémákat tapasztal a saját piacán, a saját bőrén. Arra a következtetésre jutott, hogy a következőkben említett problémákkal nem csak ő és ő cége küzd, hanem nagy valószínűséggel a webáruházak nagy része.

Milyen információkat tegyünk fel a webáruházunkba egy termékről?

Milyen információkat tegyünk fel a webáruházunkba egy termékről?

Ha elindultál az e-kereskedelem változatos útján és készen van a webáruházad felülete, már csak tartalommal kell megtölteni. Elsőre egyszerűnek tűnik, hiszen adottak a termékeid, csak feltöltesz róluk egy fotót, meg melléírod a főbb tulajdonságaikat és már kész is van – gondolja ezt egy átlagos webshop tulajdonos. De te nem átlagos webshopot szeretnél, ugye?

?php if ( function_exists( 'gtm4wp_the_gtm_tag' ) ) { gtm4wp_the_gtm_tag(); } ?