Ha meghallgattad az előző adásunkat, akkor bizonyára sikerült a kiválasztani a tökéletes terméket. A következő lépéssel átlépünk kivitelezés szakaszába. Azonban itt is javasolt előtte elvégeznünk a házi feladatot, azaz tudnunk kell, hogy mit, kinek, hogyan akarunk értékesíteni.

Az online értékesítéshez pedig webáruház kell. A mai epizódban ehhez adunk néhány – a döntést megkönnyíteni hivatott – szempontot:

  • indulási költségek

  • fejlesztési idő

  • szükséges szakértelem

  • fejleszthetőség

  • integrálhatóság

  • marketing megoldások

A fenti tényezőket passzírozzuk át a három fő lehetséges irányon, azaz a:
1. nyílt forráskódú rendszereken
2. bérelhető rendszereken
3. egyedi fejlesztésű rendszereken

Ha új shopot indítanál vagy gondolkodsz a régi megújításán, akkor mindenképpen javasoljuk az adás meghallgatását!

További adások:

Weboldal: https://www.ekervekker.hu
Facebook: https://www.facebook.com/ekervekker
Instagram: https://www.instagram.com/ekervekker.hu

>>> Az E-ker Vekker, Magyarország első, kimondottan e-kereskedelemmel foglalkozó podcastje, ahol – a két házigazda/barát – Nagy Gábor (egy vérbeli vállalkozó) és Horváth Zoltán (egy generalista online marketinges) osztja meg tapasztalatait, kihívásait.
Elsősorban webáruház tulajdonosokhoz, online marketingesekhez szólunk, illetve azokhoz, akiket általánosságban is érdekel a biznisz, marketing, e-ker világa. <<<

?php if ( function_exists( 'gtm4wp_the_gtm_tag' ) ) { gtm4wp_the_gtm_tag(); } ?