70. 7 tanács, hogy válságos időszakban mit csinálj a webáruházaddal

70. 7 tanács, hogy válságos időszakban mit csinálj a webáruházaddal

Sokak számára még mindig nem világos, hogy mennyi mindent tehetünk azért, hogy a látogatókat vásárlásra ösztönözzük. A több fajta fizetési és szállítási mód, az elégedett vásárlók véleményeinek a gyűjtése és a kiépített automatizmusok nagyban hozzá tudnak járulni webshopunk sikerességéhez.

66. Út az aranybányához, avagy használd a termékpiramist!

66. Út az aranybányához, avagy használd a termékpiramist!

A fokozatosság elve egy értékesítési folyamatban is kiválóan alkalmazható, ha be tudod skálázni és árazni a termékeidet. Ha lépésről lépésre elvezeted az érdeklődőt egészen a tálcán kínált, ingyenes és hasznos szakmai információktól a minőségi, felsőkategóriás portéka vásárlásáig, akkor idővel a vevő által bejárt út, újabb és újabb bevételt tud generálni.

?php if ( function_exists( 'gtm4wp_the_gtm_tag' ) ) { gtm4wp_the_gtm_tag(); } ?