75. Segítünk dönteni! Ismerd meg az OpenCart webáruházak rendszerét!
Fedezzük fel, hogy miért érdemes ezt a rendszert választani, és milyen előnyöket és hátrányokat rejt magában.
Fedezzük fel, hogy miért érdemes ezt a rendszert választani, és milyen előnyöket és hátrányokat rejt magában.
Vendégünkkel, Gál Péterrel, a Linkio alapítójával, feltárjuk a lehetőségeket, hogy milyen előnyökkel járhat a mesterséges intelligencia.
Most nem mi láttunk vendégül a marketing világából ismert embert, hanem Nagy Gábor, az E-ker Vekker házigazdája és műsorvezetője volt Domán Zsolt, a DO!ma Show vendége
Ádám olyan gyakorlati példákkal is szolgál, amelyek segítenek kikerülni az árrés háborúkat és kiemelkedni a tömegből. A podcastban szó esik a terméktesztelés fontosságáról, a piackutatás szerepéről, és arról, hogyan lehet a webshopon kívül is értékesíteni.
Sokakra inspirálóan, követendő példaként hathat ez a beszélgetés, hiszen szó lesz az adásban: stratégiáról, produktivitásról, marketingről, sikeres üzleti modellekről.
Sokak számára még mindig nem világos, hogy mennyi mindent tehetünk azért, hogy a látogatókat vásárlásra ösztönözzük. A több fajta fizetési és szállítási mód, az elégedett vásárlók véleményeinek a gyűjtése és a kiépített automatizmusok nagyban hozzá tudnak járulni webshopunk sikerességéhez.
Ezen adásunkban folytatjuk a beszélgetést vendégelőadóinkkal, Lajos Péterrel és Galgóczi Sonjával, a közösségi média portfóliójának egyik gyöngyszeméről, a Pinterestről.
Jelen adásban, a kínaiak által útnak indított – a Forbes magazinban megjelent cikk írója, Dr. Julie Albright szerint digitális kokainnak nevezett platform – TikTok őrület marketing erejét járjuk körbe vendégelőadóinkkal Lajos Péterrel és Galgóczi Sonjával.
A pozicionálás: az a tevékenység, amelynek célja egy bizonyos versenyelőny meghatározása a versenytársakhoz képest, a termék / szolgáltatás egyedi megkülönböztetése, ennek tudatosítása a vevők fejében a megfelelő kommunikációval.
Azt nem merjük állítani, hogy ha pontosan meg tudod határozni a célközönségedet, akkor garantált a siker, de azt igen, hogy nem tudod, akkor szinte biztos a bukás.
Eddig csak beszéltük a stratégiáról (annak megtervezésének fontosságáról, lépéseiről) most azonban egy (saját!) esettanulmányt hozunk ehhez kapcsolódóan.
Így építünk eredményes webáruházakat című sorozatunk első témája a stratégia. Ugyanis minden ettől függ. Bármilyen ötleted is van, amitől sikereket remélsz, kötelező elem leülni és tervezni (bármennyire is unalmasnak hangzik)
Kezdetét veszi sorozatunk, amiben még mélyebben érintjük az e-kereskedelem minden zegzugát. Ez az adás ennek a felvezetéséről szól. Ennek a rendszernek (sorozatnak) köszönhetően még érthetőbben és egységesebben adhatjuk tovább tudásunkat Nektek.
Nincs olyan cégvezető, aki ne hallott volna már a szervezetfejlesztésről.
Mint már említettük ez egy népszerű téma, azonban méltánytalanul keveset foglalkoznak vele komolyabban. Mindig van sűrgősebb teendő, ami elvonja a szervezetfejlesztés fontosságáról a figyelmet, pedig ha egyszer rászánjuk a kellő időt és energiát, a tűzoltást igénylő problémák javától megszabadulnánk, így vállalkozásunk áttekinthetőbbé és kezelhetőbbé válna.
Akkor is érdemes eljátszani a gondolattal ha webshop indítás előtt állsz, hiszen most ez csak egy gondolatkísérlet, de ha komolyak a terveid, akkor hamarosan élesben is bizonyítanod kell.Össze tudod foglalni, hogy miért érdemes Téged választani?
Aktuális adásunkban egy könyv adta a gondolatmenetünk kiindulási pontját, melynek írója Shawn Achor, aki a pozitív pszichológia területén végzett kutatásokat.
Nagy erény a kitartás, éppen ezért becsülik sokra, ha ez a tulajdonság megvan valakiben. Függ-e ez a jellemvonás attól, hogy mivel foglalkozol? A siker kulcsa a kitartás, halljuk sokszor életünk során, de milyen külső segítséget remélhetünk ehhez, ha már fáradunk?
A megfelelő szállítási megoldás biztosítása hosszútávon kulcskérdés lesz, hiszen tranzakciók ezrei múlhatnak rajta a webáruházak életében.
Nézzük meg mit gondol erről Durst Gergő, a Csomagpont Logisztika Kft. alapítója.
Mostani adásunk vendége a Marketing Store, egészen pontosan Kurucsai János és Bihari Miklós, akik megosztják velünk, hogy melyek a működő stratégiák a magyar kereskedelemben.
Mostani adásunk vendége a Marketing Store, egészen pontosan Kurucsai János és Bihari Miklós, akik megosztják velünk, hogy melyek a működő stratégiák a magyar kereskedelemben.