Te hogyan szoktál döntéseket hozni az online értékesítéseddel kapcsolatban?

Reméljük, hogy használod a Google Analytics-et – amit, ha megfelelően használsz – hihetetlenül meg tudja könnyíteni a helyzetedet.

A mai adásban kicsit boncolgattuk, hogy:

    • egyáltalán mit érdemes mérni?

    • mi az a 4 KPI mutató, amit különösebb beállítás nélkül is minden egyes nap érdemes követned?

    • melyik az a 2 mutató, amit nagyon kevesen követnek, pedig fontos lenne.

    • valamint kitértünk arra is, hogy milyen összefüggések lehetnek ezen mutatók között?.

      Az adásban említünk néhány statot, amit egy blogcikkben részletesebben bemutatunk. Itt olvashatod el: 6 e-kereskedelmi KPI mutató, amit kötelező figyelned

      2020. január 30-án kint leszünk az EcomExpo-n is. Ott találkozunk! 🙂

További adások:

Weboldal: https://www.ekervekker.hu
Facebook: https://www.facebook.com/ekervekker
Instagram: https://www.instagram.com/ekervekker.hu

>>> Az E-ker Vekker, Magyarország első, kimondottan e-kereskedelemmel foglalkozó podcastje, ahol – a két házigazda/barát – Nagy Gábor (egy vérbeli vállalkozó) és Horváth Zoltán (egy generalista online marketinges) osztja meg tapasztalatait, kihívásait.
Elsősorban webáruház tulajdonosokhoz, online marketingesekhez szólunk, illetve azokhoz, akiket általánosságban is érdekel a biznisz, marketing, e-ker világa. <<<

?php if ( function_exists( 'gtm4wp_the_gtm_tag' ) ) { gtm4wp_the_gtm_tag(); } ?