Aktuális adásunkban egy könyv adta a gondolatmenetünk kiindulási pontját, melynek írója Shawn Achor, aki a pozitív pszichológia területén végzett kutatásokat. Eszerint, az emberek a könnyebb ellenállás felé mozdulnak, vagyis amit hamarabb és egyszerűbben végre lehet hajtani, afelé mennek.

De, hogy ennek mi köze is van az e-kereskedelemhez? Természetesen mi olyan aspektusból elemeztük ki a könyvet, amely a webshopoknak jobb működést eredményezhet.
Kiemeltük a 20 másodperces szabályt, ami többek között érvényes az online vásárlásoknál is. Ugyanis, a legtöbb dolgot tudat alatt (tudattalanul) teszünk, azaz nem gondolkodunk, csak csináljuk, megszokásból. Ha viszont egy folyamat macerás és a megszokottnál több időt vesz el, ellenállásba ütközünk (inkább nem vásárolunk).

Hogyan tegyük könnyebben elérhetővé termékeinket, így “jó szokássá” alakítva a vásárlásokat? Hallgasd meg az adást!

További adások:

Weboldal: https://www.ekervekker.hu
Facebook: https://www.facebook.com/ekervekker
Instagram: https://www.instagram.com/ekervekker.hu

>>> Az E-ker Vekker, Magyarország első, kimondottan e-kereskedelemmel foglalkozó podcastje, ahol – a két házigazda/barát – Nagy Gábor (egy vérbeli vállalkozó) és Horváth Zoltán (egy generalista online marketinges) osztja meg tapasztalatait, kihívásait.
Elsősorban webáruház tulajdonosokhoz, online marketingesekhez szólunk, illetve azokhoz, akiket általánosságban is érdekel a biznisz, marketing, e-ker világa. <<<

?php if ( function_exists( 'gtm4wp_the_gtm_tag' ) ) { gtm4wp_the_gtm_tag(); } ?