Eddig csak beszéltük a stratégiáról (annak megtervezésének fontosságáról, lépéseiről) most azonban egy (saját!) esettanulmányt hozunk ehhez kapcsolódóan.

Bemutatjuk, hogyan vált lehetségessé, hogy egy stabilan működő, évi 80 millió forint bevételt termelő kereskedő cég, 6 év alatt 1 milliárdra növelte a bevételeit úgy, hogy az e-kereskedelmi lábát folyamatosan stratégiai lépésekben fejlesztette.

Hallhatjátok a még kezdetekben – nem tudatosan – működő stratégia történetét, főbb kulcs mozzanatait, amely sikerre vitte egyik ügyfelünk vállalkozását.
Megismerhetitek a kezdeti körülményeket és lépéseket, (amikor még a mi cégünk is kamaszkorban volt), majd folyamatában el fogunk jutni napjainkig, így minden hallgató nyomonkövetheti egy befutott biznisz életútját (ami remélhetőleg még évtizedekig tart).

Hallgassátok meg ezt a részletesen felépített adást, egy jól felépített stratégiáról!
Vigyázat, igaz történet alapján!

További adások:

Weboldal: https://www.ekervekker.hu
Facebook: https://www.facebook.com/ekervekker
Instagram: https://www.instagram.com/ekervekker.hu

>>> Az E-ker Vekker, Magyarország első, kimondottan e-kereskedelemmel foglalkozó podcastje, ahol – a két házigazda/barát – Nagy Gábor (egy vérbeli vállalkozó) és Horváth Zoltán (egy generalista online marketinges) osztja meg tapasztalatait, kihívásait.
Elsősorban webáruház tulajdonosokhoz, online marketingesekhez szólunk, illetve azokhoz, akiket általánosságban is érdekel a biznisz, marketing, e-ker világa. <<<

?php if ( function_exists( 'gtm4wp_the_gtm_tag' ) ) { gtm4wp_the_gtm_tag(); } ?