Ha már tudjuk, hogy KIHEZ szeretnénk szólni, tudjuk mi a problémájuk és/ vagy tudjuk, hogy mit szeretnének elérni / elkerülni, akkor a következő lépés, hogy összefoglaljuk MIÉRT érdemes a vállalkozásunkat választania a konkurenciával szemben.

Azaz a Pozicionálás: az a tevékenység, amelynek célja egy bizonyos versenyelőny meghatározása a versenytársakhoz képest, a termék / szolgáltatás egyedi megkülönböztetése, ennek tudatosítása a vevők fejében a megfelelő kommunikációval.

A pozicionálással, a vevőd számára egyértelmű lesz, hogy miért téged választania. Könnyebben kitűnsz a tömegből.

“A pozícionálás nem a termékre irányul, hanem az emberek emlékezetére. A terméket kell az emberek emlékezetébe elhelyezni.”
(Ries, Trout, 1986)

Kattints és hallgasd meg az “Így építünk eredményes webáruházakat” sorozatunk legújabb részét!

További adások:

Weboldal: https://www.ekervekker.hu
Facebook: https://www.facebook.com/ekervekker
Instagram: https://www.instagram.com/ekervekker.hu

>>> Az E-ker Vekker, Magyarország első, kimondottan e-kereskedelemmel foglalkozó podcastje, ahol – a két házigazda/barát – Nagy Gábor (egy vérbeli vállalkozó) és Horváth Zoltán (egy generalista online marketinges) osztja meg tapasztalatait, kihívásait.
Elsősorban webáruház tulajdonosokhoz, online marketingesekhez szólunk, illetve azokhoz, akiket általánosságban is érdekel a biznisz, marketing, e-ker világa. <<<

?php if ( function_exists( 'gtm4wp_the_gtm_tag' ) ) { gtm4wp_the_gtm_tag(); } ?