Figyelemmel kíséred a konkurenciád? Ha nem, akkor ideje sürgősen elkezdened!

Sokan azt gondolják, hogy felesleges időtöltés, mert addig sem a saját bizniszével foglalkozik az ember. Van benne valami, de a mai adásunkban igyekszünk bemutatni a pozitív oldalait a versenytársfigyelésnek, amivel gyarkorlatilag a saját versenyképességünket leszünk képesek fejleszteni.

Vagyis segítünk Neked abban, hogy hogyan mérd fel a versenytársaidat és, hogy a megszerzett információkkal miképpen tudod a saját bizniszedet előnyhöz juttatni.

Az alábbi 7 pontot követve foglaljuk össze ennek a menetét:

  1. Válassz ki 5-10 konkurenst
  2. Vidd fel őket egy táblázatba
  3. Osztályozd őket (szűkíts)
  4. Külcsín vizsgálata
  5. Árazás, ajánlatok meghatározása
  6. Motorháztető alatti rész vizsgálata
  7. Összegzés (swot)

Adásunkban persze mindent kifejtünk majd részletesen! Ezzel a folyamattal képes leszel viszonylag egyszerű keret között elvégezni a konkurencia elemzést, amivel újabb lendületet adhatsz webshopodnak.

További adások:

Weboldal: https://www.ekervekker.hu
Facebook: https://www.facebook.com/ekervekker
Instagram: https://www.instagram.com/ekervekker.hu

>>> Az E-ker Vekker, Magyarország első, kimondottan e-kereskedelemmel foglalkozó podcastje, ahol – a két házigazda/barát – Nagy Gábor (egy vérbeli vállalkozó) és Horváth Zoltán (egy generalista online marketinges) osztja meg tapasztalatait, kihívásait.
Elsősorban webáruház tulajdonosokhoz, online marketingesekhez szólunk, illetve azokhoz, akiket általánosságban is érdekel a biznisz, marketing, e-ker világa. <<<

?php if ( function_exists( 'gtm4wp_the_gtm_tag' ) ) { gtm4wp_the_gtm_tag(); } ?