64. adásunkban összefoglaljuk Nektek, hogy milyen területek, amelyek szerintünk szükségesek egy zökkenőmentesen működő e-kereskedelmi vállalkozáshoz.

Korábban már beszéltünk a stratégiáról, üzleti modellről, célpiacról, marketingről, most kicsit beszéljünk a konkrét megvalósításokról. Saját evolúciónkon keresztül, gyakorlati oldalát is bemutatva tudunk beszélni erről a témáról.

“Az e-kereskedelmi vállalkozások digitális ügynöksége” → hogyan jött ez a mondat? Honnan jutottunk ide? – avagy a Webmotion story.

Végigmegyünk azon a rögös úton, amit bejártunk, eljutva a jelenig, így következetesen, életszakaszokra bontva hallhatjátok, hogyan alakult ki az a három üzletág, amivel teljes körű szolgáltatást tudunk nyújtani.

További adások:

Weboldal: https://www.ekervekker.hu
Facebook: https://www.facebook.com/ekervekker
Instagram: https://www.instagram.com/ekervekker.hu

>>> Az E-ker Vekker, Magyarország első, kimondottan e-kereskedelemmel foglalkozó podcastje, ahol – a két házigazda/barát – Nagy Gábor (egy vérbeli vállalkozó) és Horváth Zoltán (egy generalista online marketinges) osztja meg tapasztalatait, kihívásait.
Elsősorban webáruház tulajdonosokhoz, online marketingesekhez szólunk, illetve azokhoz, akiket általánosságban is érdekel a biznisz, marketing, e-ker világa. <<<

?php if ( function_exists( 'gtm4wp_the_gtm_tag' ) ) { gtm4wp_the_gtm_tag(); } ?