A 66. adásunkban körbejárt termékpiramis téma hozta felszínre a vásárlói életút egyik nélkülözhetetlen fázisát, a bizalomépítést.

A következő 40 percben kielemezzük milyen eszközöket alkalmazhatunk a bizalom kiépítésére. Talán nem okozunk meglepetést azzal, ha eláruljuk a vásárlói kötődés elérésének kulcsa a hasznos és minőségi tartalom rendszeres közzététele különböző csatornákon, eloszlatva a vevőben felmerülő kételyeket. 

A leggyakoribb félelmek, melyek a vásárlás ellen dolgoznak:

– Mi van ha átvernek?

– Mi van ha tévedek?

– Mi van ha nekem ez nem működik?

– Mi van ha csak pénzkidobás az egész?

 

Ha már sikerült beterelned az érdeklődőket a boltodba, de csak kevesen jutnak el a kasszáig, hallgasd meg az adást és meríts ötletet, hogyan konvertálhatsz több vevőt.

További adások:

Weboldal: https://www.ekervekker.hu
Facebook: https://www.facebook.com/ekervekker
Instagram: https://www.instagram.com/ekervekker.hu

>>> Az E-ker Vekker, Magyarország első, kimondottan e-kereskedelemmel foglalkozó podcastje, ahol – a két házigazda/barát – Nagy Gábor (egy vérbeli vállalkozó) és Horváth Zoltán (egy generalista online marketinges) osztja meg tapasztalatait, kihívásait.
Elsősorban webáruház tulajdonosokhoz, online marketingesekhez szólunk, illetve azokhoz, akiket általánosságban is érdekel a biznisz, marketing, e-ker világa. <<<

?php if ( function_exists( 'gtm4wp_the_gtm_tag' ) ) { gtm4wp_the_gtm_tag(); } ?