okt 8, 2021 | Adások, E-ker business, Produktivitás, Stratégia, Webfejlesztés, Webshop marketing
Így építünk eredményes webáruházakat című sorozatunk első témája a stratégia. Ugyanis minden ettől függ. Bármilyen ötleted is van, amitől sikereket remélsz, kötelező elem leülni és tervezni (bármennyire is unalmasnak hangzik)
szept 24, 2021 | Adások, E-ker business, Produktivitás, Stratégia, Webfejlesztés, Webshop marketing
Kezdetét veszi sorozatunk, amiben még mélyebben érintjük az e-kereskedelem minden zegzugát. Ez az adás ennek a felvezetéséről szól. Ennek a rendszernek (sorozatnak) köszönhetően még érthetőbben és egységesebben adhatjuk tovább tudásunkat Nektek.
jún 18, 2021 | Adások, E-ker business, Produktivitás, Stratégia, Webshop marketing
Mostani adásunk vendége a Marketing Store, egészen pontosan Kurucsai János és Bihari Miklós, akik megosztják velünk, hogy melyek a működő stratégiák a magyar kereskedelemben.
jún 4, 2021 | Adások, E-ker business, Stratégia, Webshop marketing
Mostani adásunk vendége a Marketing Store, egészen pontosan Kurucsai János és Bihari Miklós, akik megosztják velünk, hogy melyek a működő stratégiák a magyar kereskedelemben.
máj 21, 2021 | Adások, E-ker business, Stratégia, Webshop marketing
Mostani adásunk vendége a Marketing Store, egészen pontosan Kurucsai János és Bihari Miklós, akik megosztják velünk, hogy melyek a működő stratégiák a magyar kereskedelemben.
máj 7, 2021 | Adások, E-ker business, Stratégia, Webshop marketing
Mostani adásunk vendége a Marketing Store, egészen pontosan Kurucsai János és Bihari Miklós, akik megosztják velünk, hogy melyek a működő stratégiák a magyar kereskedelemben.
ápr 23, 2021 | Adások, E-ker business, Produktivitás, Webshop marketing
Dallos Zoltán a 40. adásunk vendége, az alkalmazotti létből kiszakadva éli a vállalkozók független mindennapjait. Az adásban megosztja velünk a tapasztalatait erről a váltásról (melyről könyv is készült, elolvasása erősen ajánlott!) és bemutatja, hogy milyen digitális eszközöket használj, hogy vállalkozásod és a Te személyes márkád is minél több emberhez eljusson.
ápr 9, 2021 | Adások, E-ker business, Produktivitás, Webshop marketing
39. adásunkban Pál Zoltán, – aki sikeres vállalkozó, tanácsadó és SEO szakértő – beavat minket a SEO világába és olyan információkkal lát el a tartalomépítés és a linképítés kapcsán, amelyek garantáltan hasznosak lesznek a Te vállalkozásod számára is!
márc 26, 2021 | Adások, E-ker business, Produktivitás, Webshop marketing
Gyimesi László rávilágít arra, hogy miért olyan fontos a megfelelő márka kiépítése és megmutatja, hogy milyen egy hiteles vállalkozás üzemeltetése!
márc 12, 2021 | Adások, E-ker business, Produktivitás, Stratégia, Webshop marketing
Megjelent a Google Analytics 4, de mit lehet tudni róla? Miben jobb, mint az elődje? Egyáltalán jobb-e? Milyen funkciókkal bővült, mi az, ami nem változott?
jan 1, 2021 | Adások, E-ker business, Produktivitás, Stratégia, Webshop marketing
Ezt az adást az első évfordulónk alkalmából készítettük, hogy számot vessünk az E-ker Vekker eddigi teljesítményéről és nosztalgiázzunk kicsit a szerzett élményeinkről.
dec 4, 2020 | Adások, E-ker business, Esettanulmányok, Stratégia, Webshop marketing
Mostani adásunkban egy személyes eseményhez fűződő témát hoztunk a Kedves hallgatóink számára. Zoli, mint webshop tulajdonos próbálja ki magát és szakavatott szemmel igyekszik vállalkozását felfuttatni.
nov 20, 2020 | Adások, E-ker business, Esettanulmányok, Stratégia, Webshop marketing
Egy olyan vendéggel volt szerencsénk beszélgetni, akinek a története mindenki számára inspiráló lehet. Biros Levente az OnlineMárkabolt alapítója végigvezet minket a nehéz kezdetektől a milliárdos sikerig.
aug 28, 2020 | Adások, E-ker business, Stratégia, Webshop marketing
Madártávlati szemszögből is megvizsgáltuk a magyar e-kereskedelem körülményeit és kihívásait. Ebben Madar Norbert a GKI Digital kutatóintézet vezető tanácsadója volt a segítségünkre.
aug 14, 2020 | Adások, E-ker business, Stratégia, Webshop marketing
A jövő kulcsa a személyre szabott ajánlatok és a személyre szabott kereskedelem. Ma már önmagában kevés csak hirdetni. Egyre fontosabbak a kiegészítő, vásárláshoz kapcsolható szolgáltatások. Továbbá a felhasználók már a vásárlásnál is az élményt keresik.
júl 31, 2020 | Adások, E-ker business, Stratégia, Webshop marketing
A 21. adásunk nem egy rendhagyó epizód volt. Történt ugyanis, hogy néhány hónappal korábban megkeresett minket egyik – Londonban élő e-commerce manager-ként dolgozó – hallgatónk, hogy szívesen bemutatná a UK e-ker piac sajátosságait. Mi örömmel elfogadtuk az “ajánlatát” és néhány hét (hónap:)) egyeztetés után sikerült felvennünk az adást.
jún 5, 2020 | Adások, E-ker business, Esettanulmányok, Webshop marketing
Domán Zsolt 8 lépésből álló előadását vesézzük ki közösen ebben az adásunkban.
Ezzel a 8 elemmel szinesítve az ajánlatodat képes leszel magasabb profitot elérni úgy, hogy közben összehasonlíthatatlanná válsz és még a vevőid is jobban járnak.
ápr 24, 2020 | Adások, E-ker business, Stratégia, Webshop marketing
Minden webáruházat/vállalkozást érint a jelenlegi helyzet, függetlenül attól, hogy mennyire erős alapokon működött eddig. Ilyen helyzetekben az emberek keresik a biztos pontokat a környezetükben.
ápr 10, 2020 | Adások, E-ker business, Stratégia, Webshop marketing
Ha van webáruházad, akkor biztosan szembesültél már a kosárelhagyás problémájával (feltéve ha méred). Viszont attól még, hogy nem méred, vagy nem veszel róla tudomást még létezik. Emiatt napról-napra elesel a lehetséges vásárlásaid 70-80 %-ától. -Mit jelent ez?
márc 27, 2020 | Adások, E-ker business, Stratégia, Webshop marketing
Legújabb adásunkban sikerült mikrofonvégre kapni a hazai online marketing egyik oszlopos tagját, Geiger Tamást. Boncolgattuk, hogy meddig elég az Analytics default üzemmódja. Tamás szerint “Semeddig!”